Alla inlägg under mars 2013

Av Malin Carlsson - 30 mars 2013 21:56

Det är påskafton idag och jag sitter framför datorn och har gjort det nästan hela dagen idag. Jag är sjuk och då finns det inte något annat roligt att göra. Jag har inte ättit någon påskmat och inte ättit något påskgodis. Denna dagen är den tråkigaste dag som finns och min tråkigaste påskafton jag har haft. Jag ska snart gå och lägga mig för jag har ont i hela kroppen, förkyld, fryser och har ont i hals och öron. Jag skriver mer imorgon!! Hej så länge Glad Påsk!

Av Malin Carlsson - 28 mars 2013 16:45

Jag var påskkärning på praktiken igår med mina praktik-barn och det var roligt men ganska varmt att gå och påska och sedan var det en bit till gymasalen för vi skulle ha påskpartaj och det var roligt men man var rätt trött efter ha gått så mycket innan. men barnen hade roligt och det var det som räknades och sedan åt vi mat i gympasalen och efter det gick vi tillbaka. Vet inte om jag vill klä ut mig mer ser bara inte bra ut att vara utklädd. Men vädret var bra. Ville jobbat idag men fick ledigt utav min handledare för hon tyckte att jag kunde få lite påsklov. Det var snällt! Jag vet inte vad jag ska göra idag. Men jag ska nog sätta mig lite med skolarbeten. Så vi kanske hör ikväll eller imorgon. P:S Ska försöka skriva varje dag och inte bara varje tisdag eller torsdag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska lägga ut för några musikvideos? Kommer nog på någon ikväll eller imorgon P:S Ni får hjärna skriva fråger till mig om ni undrar något eller komma med tips vad jag ska skriva om eller lägga ut!

Så nu säger jag Hörs senare eller imorgon :-) 


Av Malin Carlsson - 26 mars 2013 19:55

Jag får ursäkt att jag inte skrev förrän i tisdags förra veckan. Men som jag sa förra veckan har jag varit och jobbat de mesta på min praktikplats. Det har varit skönt och denna vecka jobbar jag också på praktiken för jag ska jobba igen lite som jag missa förra året på praktiken. Det är roligt att jobba på praktiken på ens lov för man har ändå inget att göra när man är ledig och barnen gillar mig så mycket. Imorgon kommer det bli kul på praktiken då ska jag gå påskekkäring med mina praktik-barn. De blir inte så mycket praktik denna vecka ändå är ju ledig på fredag och helgen och sedan måndag. Men orkar inte skriva mer nu. Kanske skriver mer senare ikväll eller om jag hinner imorgon. Hej så länge :-)

P:S här kommer två nya bra låtar! Ni vår en glee låt också som är en kopia av den ena låten!

Av Malin Carlsson - 19 mars 2013 15:25

Jag får ursäkta välldigt mycket att jag inte har skrivit något nytt inlägg men det har varit mycket med skolan och praktiken. Vet inte hur jag ska få tid att skriva på bloggen. Vet inte heller hur jag ska bli bättre på att skriva inlägg på bloggen. Idag har jag åkt til skolan för en lektion för jag tog ledig för att åka till praktiken på påskluch. Jag blev bjuden utav min praktikplats att komma och äta. Dennna vecka blir det faktiskt bara praktiken inte så mycket skolan det tycker jag är skönt. För jag trivis på min praktikplats. Men måste dra nu. Ska försöka göra lite bättre ifrån mig i år.

Men här får ni två bra låtar. Båda låtarna har varit med i årets melodifestival. Den ena blev fyra tror jag och den andra vann melodifestivalen.

Presentation


Malin Carlsson och är 22 år gammal. Har tagit student på Lagemansgymnasiet i Vara på pogram Barn och Fritid. Börjar till hösten i Mullsjö på Mullsjös folkhögskola där ska jag läsa personlig assistent Teckenspråk i ett år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga eller inte?
 Ja!!!
 Kanske?
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Malin Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards