Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Hej!!!

Av Malin Carlsson - 28 september 2012 18:53

Jag tog det lungt idag och gjorde läxor men det blev tyvärr ingen sjukgymnastik men men. Jag ska göra mig i ordning nu för jag ska snart bege mig till vara för att sedan klockan åtta spela bowling med min kompis och  det kommer bli kul och efte bowlingen ska vi äta sedan vet jag inte mer. 

Men måste dran nu ska som jag sa fixa iordning mig nu så

hej svejs!

här får ni en ny låt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Carlsson - 14 januari 2014 21:57

Jag måste tyvärr tala om en tråkig nyhet  . Jag kommer inte blogga så mycket här längre då jag har skapat en ny blog på en annan blogsida. Men jag kan ge er sidan här: http://www.nattstad.se/Contessasara?id=11863940 Gå in på den läs,läs där kommer ...

Av Malin Carlsson - 7 januari 2014 07:39


Ja nu har det blivit ett nytt år. Jag lovade ju förra året att jag skulle börja skriva lite mer på bloggen, jag ska bli bättre på det i år.Sex and the cityfesten jag var på förra året med mina mya vänner och en gammal vän, den var så lyckad hade jätt...

Av Malin Carlsson - 3 december 2013 16:30

Jag vet att jag inte har bloggat på länge... Men som jag sa i mitt förra inlägg jag prioterar skolan först. Jag ska skriva varannan dag,det kan jag lova. Just nu kan jag nog inte lova det för det är mycket i skolan just nu. Men när det har lugnat ner...

Av Malin Carlsson - 14 september 2013 21:34

Jag vill bara säga några saker! Jag vet inte hur jag ska göra med bloggandet. för jag prioterar skolan först. men ska försöka skriva lite varje dag ändå. det lovar jag. Jag bara tycker skolan jag går på är nu är underbar och mina vänner jag har fått ...

Av Malin Carlsson - 2 september 2013 20:28

Jag får ursäkta ännu en gång att jag inte bloggat på länge. Men det har hänt mycket har börjat i skolan igen. Sammt flyttat hemifrån.  Nu går jag på Mullsjö folkhögskola och bor vid skolan på internat. Något jag inte trodde skulle hända var atr jag...

Presentation


Malin Carlsson och är 22 år gammal. Har tagit student på Lagemansgymnasiet i Vara på pogram Barn och Fritid. Börjar till hösten i Mullsjö på Mullsjös folkhögskola där ska jag läsa personlig assistent Teckenspråk i ett år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga eller inte?
 Ja!!!
 Kanske?
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Malin Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards