Alla inlägg den 26 september 2012

Av Malin Carlsson - 26 september 2012 19:13

Jag får ursäkta att jag inte skrev ett inlägg igår men jag ska göra det idag.

Idag var det sista skoldagen i veckan och imorgon är det praktik igen, det säger jag bara gött till men det är lite tråkigt för på fredag är det inte någon praktik.

Men jag ska vara med min kompis Elin Nilsson och hennes sambo istället och spela bowling i Vara, det kommer bli rolig så jag längtar till fredag.

Men hörs orkar inte skriva mer ska lyssna på musik och prata med kompisar på facebook och skype

Hej svejs

Här har ni två bra nya låtar!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Carlsson och är 22 år gammal. Har tagit student på Lagemansgymnasiet i Vara på pogram Barn och Fritid. Börjar till hösten i Mullsjö på Mullsjös folkhögskola där ska jag läsa personlig assistent Teckenspråk i ett år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga eller inte?
 Ja!!!
 Kanske?
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Malin Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards