Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Malin Carlsson - 7 januari 2014 07:39

Ja nu har det blivit ett nytt år. Jag lovade ju förra året att jag skulle börja skriva lite mer på bloggen, jag ska bli bättre på det i år.Sex and the cityfesten jag var på förra året med mina mya vänner och en gammal vän, den var så lyckad hade jätte trevligt med dem,för har aldrig haft så trevlig på en fest som jag hade då   . Men något jag vet som jag aldrig mer ska dricka är rosevin.  Då kan jag säga att nu har jag gått en termin på Mullsjö folkhögskola på linjen personlig assistent teckenspråk. Det har gått jätte bra. Jag har fått många nya vänner och det känns inte längre så konstigt att flyttat hemifrån ett tag. För tack vare jag flytta till intenatet vid skolan så har det gjort så jag kunnat umgås med mina vänner mer än på andra skolor jag gått. Jag längtar tills jag börjar igen. Vill träffa mina underbara vänner igen.      

Men hinner inte skriva mer för jag ska snart duscha och sedan vid halv 10 ska jag åka till Vara och klippa mig. Så vi hörs   

P:S här kommer en bild som jag gjort på fyra bilder vi tog på förfesten innan Sex and the cityfesten

 
  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin Carlsson och är 22 år gammal. Har tagit student på Lagemansgymnasiet i Vara på pogram Barn och Fritid. Börjar till hösten i Mullsjö på Mullsjös folkhögskola där ska jag läsa personlig assistent Teckenspråk i ett år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag fortsätta blogga eller inte?
 Ja!!!
 Kanske?
 Nej!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Malin Carlsson


Ovido - Quiz & Flashcards